Total: 0,00 RON
Informații de expediere
Pe pagina www.euvetpet.com, comanda se face prin Internet, este posibilă numai după înregistrare. Puteți vizualiza prețurile nete și brute ale produselor și costul de transport în coșul de cumpărături înainte de a trimite comanda. Orice reduceri (de exemplu, promoția lunară) vor fi incluse automat în factura trimisă.
Clientul poate achita prețul produselor comandate prin numerar la livrare sau plata in numerar in cazul ridicarii personale.
În cazul în care comanda este efectuată până la ora 2 p.m. în ziua lucrătoare, produsul (produsele) în stoc va(vor) fi ambalat (ambalate) în ziua respectivă și predate partenerului de expediere. Perioada de livrare este de 24-72 de ore (până la 3 zile lucrătoare).
Pentru unele comenzi, produsele comandate pot proveni dintr-un depozit străin, astfel încât timpul de livrare este mai lung decât de obicei, situație în care clientul va fi informat cu privire la termenul de livrare în această situație.
Este responsabilitatea cumpărătorului să se asigure că bunurile sunt primite în perioada indicată. Cumpărătorul este obligat să verifice produsele și integritatea acestora în loturi în momentul livrării. Dacă observați discrepanțe, vă rugăm să informați compania noastră prin telefon, astfel încât să putem corecta problema cât mai curând posibil. În cazul transportului defectuos, costul transportuluiva fi suportat de Centrul Veterinar Central Urópa.
Clientul poate achita prețul produselor comandate prin numerar la livrare sau plata in numerar in cazul ridicarii personale.
În cazul în care comanda este efectuată până la ora 2 p.m. în ziua lucrătoare, produsul (produsele) în stoc va(vor) fi ambalat (ambalate) în ziua respectivă și predate partenerului de expediere. Perioada de livrare este de 24-72 de ore (până la 3 zile lucrătoare).
Pentru unele comenzi, produsele comandate pot proveni dintr-un depozit străin, astfel încât timpul de livrare este mai lung decât de obicei, situație în care clientul va fi informat cu privire la termenul de livrare în această situație.
Este responsabilitatea cumpărătorului să se asigure că bunurile sunt primite în perioada indicată. Cumpărătorul este obligat să verifice produsele și integritatea acestora în loturi în momentul livrării. Dacă observați discrepanțe, vă rugăm să informați compania noastră prin telefon, astfel încât să putem corecta problema cât mai curând posibil. În cazul transportului defectuos, costul transportuluiva fi suportat de Centrul Veterinar Central Urópa.
Pentru o comandă peste 250 de RON (inclusiv), transportul este gratuit.
Pentru valoarea comenzii:- între 0-250 RON, se va percepe o taxă de transport de 25 RON
Pachetul dumneavoastră este livrat de GLS Hungary Ltd. în colaborare cu Societățile de curierat rapid local din România, iar numărul pachetului și metoda de urmărire sunt trimise într-un mesaj de e-mail.
Dacă întâmpinați probleme cu livrarea, vă rugăm să sunați la reprezentantul nostru la numărul 072223123 (L-V 9:00-17:00) sau la serviciul pentru clienți al partenerului nostru logistic contractat GLS Hungary Kft. la (L-V 7:00-20:00) +36 29 88-67-00 sau +36-20-890-0660, unde puteți obține informații exacte folosind codul de urmărire primit în scrisoarea de confirmare.
Dacă întâmpinați probleme cu livrarea, vă rugăm să sunați la reprezentantul nostru la numărul 072223123 (L-V 9:00-17:00) sau la serviciul pentru clienți al partenerului nostru logistic contractat GLS Hungary Kft. la (L-V 7:00-20:00) +36 29 88-67-00 sau +36-20-890-0660, unde puteți obține informații exacte folosind codul de urmărire primit în scrisoarea de confirmare.
In stoc: Produsul este in stoc, poate fi livrat imediat.
Depozit extern: Produsul este in stoc extern, poate fi livrat in termen de min. 14 zile.
Depozit extern: Produsul este in stoc extern, poate fi livrat in termen de min. 14 zile.
Momentan acest serviciu nu este functional in România !!